Gegroet!

Het lijkt erop dat je niet bent aangemeld. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden of om een account aan te maken!

Aanstaande evenementen

Almanak pre-orderen!

PlienPlien Duivelseitje Berichten: 150
Lieve leden,

Over een maand komt de nieuwe almanak uit! Deze almanak móét je hebben want naast de normale inhoud zijn er ook exclusieve Duivelsei-weerwolfuitbreidingen! Op basis van de ALV hebben we besloten de prijs van de almanak dit jaar te verhogen. Dit zal zeker niet meer worden dan 5 euro, maar om precies te weten hoe duur het wordt, moeten we weten hoeveel almanakken we gaan verkopen. Schijf je dus snel in via de pre-order lijst (op Het Duivelei aanwezig) of mail ons op almanakcie@duivelsei.nl. Pre-orderen kan tot 15 mei, dus wees er snel bij.

Liefs,
De Almanakcie

Reacties

• RoguishDinosaurRoguishDinosaur Duivelseitje Berichten: 9
    *zwaait* ik vergeet altijd of ik me al had ingeschreven voor dingen, dus hierbij de vraag: heb ik al een almanak gepreordered?
  • PlienPlien Duivelseitje Berichten: 150
    Let op, vandaag is de laatste mogelijkheid om een almanak te pre-orderen! De prachtige almanak met als thema Weerwolven van Wakkerdam met vele extra's zal mid juni uitkomen. Om te voorkomen dat er almanakken overblijven, bestellen we nu alleen op order. Zonder pre-order is de kans dus helaas erg klein dat je een almanak kunt kopen. Mail nu naar almanakcie@duivelsei.nl om er een te bestellen. Niet zeker of je al op onze lijst staat? Mail ons voor de zekerheid.
  • PlienPlien Duivelseitje Berichten: 150
    En Kayleigh, jup, je staat op de lijst :)
Log In of Registreer om te reageren.