Gegroet!

Het lijkt erop dat je niet bent aangemeld. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden of om een account aan te maken!

In this Discussion

Aanstaande evenementen

Coöperatief verhaal 2

LucLuc Duivelseitje, ICT Berichten: 187
In de navolging van het vorige verhaal, dat geloof ik erg goed beviel, zou ik het graag nog eens een keer proberen :smile:

It was a completely regular day like any other for Jacob (Jake for short) McThingummywut. In fact, no day in his life up until now had been so extremely normal, which made one wonder what this all was compensating for. On his way to the local pub, Jake noticed a glittering in the ferns at the side of the road. He crouched next to it for closer inspection...

Reacties

• JohannesJohannes Duivelseitje Berichten: 386
    Leuk concept! Maar is er een reden dat het verhaal in het Engels gaat?

... only to feel an ache low in his back. It was the familiar one. He lives for years with this ailment, but today it hadn't shown up yet until now, making this day feeling abnormally normal. He tried again to inspect the glittering, and saw it came from an ordinary stone, on which a less ordinary ray of light shone from ...
  • LucLuc Duivelseitje, ICT Berichten: 187
    Niet echt, ik ben maar gewoon in het Engels begonnen omdat het vorige verhaal ook in het Engels was :P
Log In of Registreer om te reageren.