Weerwolven

JaddyJaddy Duivelseitje, ICT Berichten: 552
Een dan de dingen die je super leuk kan doen op een forum is bijvoorbeeld weerwolven. Is daar interesse voor? Het betekent wel dat er dagelijks meerdere malen gecheckt moet worden om alle acties te kunnen doen. Lijkt het je leuk om dit te proberen? Laat het even weten.
HtcS9I0.gif

Reacties

• LucLuc Duivelseitje, ICT Berichten: 187
    Ja hoor! >:)
  • AmberAmber Duivelseitje Berichten: 20
    Ja! :)
  • TomVTomV Duivelseitje Berichten: 215
    yup.
    imo, weerwolven op forum > weerwolven in t echt.
  • TomvanLieshoutTomvanLieshout Duivelseitje Berichten: 131
    Lijkt me erg leuk, maar de komende twee weken heb ik te weinig tijd om meerdere keren per dag te kijken.
  • JohannesJohannes Duivelseitje Berichten: 386
    Het lijkt mij ook erg leuk, al weet ik nog niet over de komende twee maanden in welke weken ik in staat ben om meermaals per dag te kijken.
  • JJK_42JJK_42 Duivelseitje, Zombie Berichten: 58
    klinkt cool! I'm in. Ik kan zeker wel 2 of 3 keer per dag de tijd vinden om te checken... Ik hoop wel dat ik er ook daadwerkelijk aan denk xD
    "We stand upon the precipice of change. The world fears the inevitable plummet into the abyss. Watch for that moment! And when it comes, do not hesitate to leap. For it is only when fall that you will learn whether you can fly."
  • GymmoGymmo Duivelseitje Berichten: 2
    Interested! :)
  • PlienPlien Duivelseitje Berichten: 150
    Jaaa leuk idee :D
  • DyonneDyonne Duivelseitje Berichten: 147
    Dit klinkt erg leuk!
  • JohannesJohannes Duivelseitje Berichten: 386
    Johannes schreef: »
    Het lijkt mij ook erg leuk, al weet ik nog niet over de komende twee maanden in welke weken ik in staat ben om meermaals per dag te kijken.

Inmiddels weet ik dat dit mij elke week moet lukken, tenzij in de weekenden van de Batavierenrace (23 april) en de RoPaRun (14-16 mei.)
    Zijn er nog dingen die bij forum wolf weren anders zijn dan gewoonlijk?
    "We stand upon the precipice of change. The world fears the inevitable plummet into the abyss. Watch for that moment! And when it comes, do not hesitate to leap. For it is only when fall that you will learn whether you can fly."
  • JaddyJaddy Duivelseitje, ICT Berichten: 552
    JJK_42 schreef: »
    Zijn er nog dingen die bij forum wolf weren anders zijn dan gewoonlijk?
    Niet echt, behalve dat mensen onderling makkelijker kunnen communiceren via PM. Dat maakt het makkelijker voor de wolven I guess. Daarnaast is het ook bijna onmogelijk om jezelf 's nachts te verraden door geluid te maken :P
    HtcS9I0.gif
  • NoralieNoralie Duivelseitje Berichten: 339
    Weerwolven online is awesome!
    Ik doe dit constant eigenlijk, haha :P
    Heb denk ik in totaal al meer dan 300 potjes gespeeld (damn best veel als ik er zo over nadenk) en stuk of 40 geleidt, dus kan altijd helpen :P
  • TomVTomV Duivelseitje Berichten: 215
    Gaat dit nog een ding worden?
    ik hoop het :D
Log In of Registreer om te reageren.