Gegroet!

Het lijkt erop dat je niet bent aangemeld. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden of om een account aan te maken!

In this Discussion

Aanstaande evenementen

The Tavern (voorsteltopic)

Oscar_Oscar_ Duivelseitje, Bestuur, Apocalypcie Berichten: 32
Welkom bij dit fijne etablissement! Op deze plek ontmoet je al je mede-avonturiers die ook zullen meedoen aan Humans versus Zombies lente 2019. Geniet van je ale of wijn en vertel hier van alles over jezelf: wie je bent, hoe oud je bent, wat je studeert, of je al eerder hebt meegedaan aan HvZ (en hoe dat ging), wat je race en class zijn, wat je alignment is, je favoriete wapens, je favoriete spelletjes, hoe je hoopt je vijanden zo effectief mogelijk uit te schakelen en al het andere dat wij echt moeten weten.

maxresdefault.jpg

Nou, dan begin ik maar.

Hoi! Ik ben Oscar, 19 jaar oud en tweedejaars student MST. Naast abactis van het bestuur ben ik ook voorzitter van de Apocalypcie, de chaotic evil commissie die er toch altijd mee wegkomt om tweemaal per jaar de apocalyps te ontketenen. Ik heb zelf twee edities meegedaan en dit is de tweede editie die ik organiseer.

Dit thema past goed bij mij want ik houd van D&D (al ben ik niet zo'n expert als de rest van mijn fanatieke commissie), daarnaast houd ik natuurlijk van bordspellen en van games.

Hier is een schitterende foto van mezelf verkleed als warrior die ik heb gemaakt voor de vorige almanak (en in de vorige voorsteltopic... maar maak je geen zorgen, zoveel ben ik in de tussentijd niet veranderd). In werkelijkheid ben ik waarschijnlijk eerder een wizard, want ik zit liever op mijn stoffige kamer boeken te lezen... Plus, ik heb een baard, en wizards hebben baarden... toch?
2OnzSKU.jpg

Anyway, wij zijn als commissie al druk bezig met het opzetten van deze lange HvZ-editie. Ik heb er nu al heel veel zin in en hoop dat jullie het een leuke editie gaan vinden!

Reacties

• AllardAllard Duivelseitje, Apocalypcie Berichten: 3
    Over a thousand years ago, before the modern invention of the horse, three giant centipedes told of my coming. Now, threethousand years late, I have appeared before you as one of the horsemen of the comming apocalyps!

Ik ben dus Allard Langendoen, 2e jaars bioloog en 1e editie apocalypcie lid. Ik heb geholpen deze editie heel nauwkeurig te balancen netzoals ik doe met mijn eigen D&D encounters (lees, een boel monsters bij elkaar gooien en zien wat er van komt).

Ben ik bang dat dit ervoor zorgt dat ik een slechte indruk achterlaat bij de deelnemers? Nah, want we zijn deze editie natuurlijk overgestapt op discord, dus er gaat vast niemand zijn die dit leest. Ben jij een deelnemer en lees je dit wel? Dan mag je mij een "betrayer god" noemen tijdens deze editie!

Owja en een foto (Ik ben degene met gesloten ogen waar de apocalypcie voorzitter evil naar kijkt!)
    9A81ggJuJI0bik8fszZGEOQKkiprN5-3VVCP1H5yTL2E87rNyur3ucDOqgQMe80VlfXXVjGke3k6zpslQ51LQpIrsmYUuSNlEgvoBpP_WjK48ZTRExVN0JNs2AIONXOoIkRPbmw9MGfIjj4p7pvMbImbyXWS9_AsAuE8KX-UFuxSJ1-EYNZphXGM7Ybo7-EecQ_M0kMf1T2kH-dLo-xuumqfwmfyhbbbZ471dvCjv51Cf-CphIx6s3CLltv-FKZvPdDOqgiH35XbLkBfztIId7TXp4E7XChRuB9_2JGXWi_1gMwCJABxkKEB284rMdWeL25EcceMPsZ7Tl53QXiU7pFIowNrr0b0Gt27clFDkSe5eToa9eULHQmf515GDGDW8fwJ3BVtdWHJANzNz9kMAi0YmkF-RqztkcPhea_HJEAD3xyp78686nzSAxsPFKQmobEisDmVGbsKgZmaMdhuNj0zdI4Ngr5bKWmqGb6aY7G-DcGonfAvO1VIKrkrAYrv3QP2McBhpMBPmOE5RAe6Szw9pn3pn9P5Q_0J1RHOZYYu0S0PHS4Z9vn0iU1TIC9pIK384uESVfKKWZ_DlFvtdDXJAfgjxth84PWPFgWEICqDXtBTvF1F78V5hvSdIp1NefWDx-Z85VfESlyOaiqpZnJySYaLpBYXz2ylB6VxeO5_KbzKu2IcqpcS_fm86557Gj17yuM5xGVrRR5aehKlPB8_=w1239-h929-no

Log In of Registreer om te reageren.