Voorsteltopic!!! jaaaa leukkkk jaaa whoooo enthousiasme

jasmijnjasmijn Duivelseitje Berichten: 27
HOI! dit is een topic waar je een leuk berichtje van jezelf kan posten om te laten zien wie je bent (:
Voel je vrij om je mooitste foto's erbij te plakken (: :# :# :# :# :#

Reacties

• Oscar_Oscar_ Duivelseitje, Bestuur, Apocalypcie Berichten: 32
    Hoi!

Ik ben Oscar, 18 jaar oud, student Molecular Science & Technology en tweedejaars Duivelseitje. Jullie zullen me misschien wel kennen als bestuur, maar dit jaar ben ik ook lid van de Apocalypcie.

Naast bordspellen en games hou ik ook van Humans versus Zombies. Ik heb twee keer eerder meegedaan aan HvZ; de tweede keer heb ik (dankzij wat geluk) als human de editie gewonnen. Deze keer ga ik als commissielid juist proberen om het de humans zwaar te maken. Of alles goed gaat kan ik nog niet bevestigen, maar het wordt een hartstikke leuke editie en ik heb er veel zin in!

En hieronder een schitterende foto van mij uit de vorige almanak!
    2OnzSKU.jpg
  • LucLuc Duivelseitje, ICT Berichten: 187
    Hai! Mijn naam is Luc, ik ben ouder dan Oscar (en tegenwoordig even oud als mijn geboortedag) en studeer iets met computers. Mijn profielfoto hier is inmiddels drie jaar geleden getekend door Anna en is nog steeds erg accuraat. Hieronder een andere, recentere foto, waar niet alles op staat maar wel het meest essentiële :smile:

Ik ben heus geen zombie o:)

forumfoto_herfst_2018.jpg
  • JJK_42JJK_42 Duivelseitje, Zombie Berichten: 58
    oktober 2018 aangepast
    Hoi. Ik ben Julius en ben ongeveer zo oud als Luc en studeer ook iets met computers.

Ik heb al veel te vaak mee gedaan aan hvz en ga deze keer toch echt eindelijk eens als human winnen... (zei hij hoopvol)

Ik ben te lui om een foto te zoeken, dus die moet je er zelf maar bij verzinnen.

Edit: Toch nog ff een foto voor jullie gevonden.

Augustus_Statue-56e5cbd25f9b5854a9f927b3.JPG
    Post edited by JJK_42 on