Voorsteltopic!!! jaaaa leukkkk jaaa whoooo enthousiasme

jasmijnjasmijn Duivelseitje Berichten: 27
HOI! dit is een topic waar je een leuk berichtje van jezelf kan posten om te laten zien wie je bent (:
Voel je vrij om je mooitste foto's erbij te plakken (: :# :# :# :# :#

Reacties

• Oscar_Oscar_ Duivelseitje, Bestuur, Apocalypcie Berichten: 32
    Hoi!

Ik ben Oscar, 18 jaar oud, student Molecular Science & Technology en tweedejaars Duivelseitje. Jullie zullen me misschien wel kennen als bestuur, maar dit jaar ben ik ook lid van de Apocalypcie.

Naast bordspellen en games hou ik ook van Humans versus Zombies. Ik heb twee keer eerder meegedaan aan HvZ; de tweede keer heb ik (dankzij wat geluk) als human de editie gewonnen. Deze keer ga ik als commissielid juist proberen om het de humans zwaar te maken. Of alles goed gaat kan ik nog niet bevestigen, maar het wordt een hartstikke leuke editie en ik heb er veel zin in!

En hieronder een schitterende foto van mij uit de vorige almanak!
    2OnzSKU.jpg
  • LucLuc Duivelseitje, ICT Berichten: 187
    Hai! Mijn naam is Luc, ik ben ouder dan Oscar (en tegenwoordig even oud als mijn geboortedag) en studeer iets met computers. Mijn profielfoto hier is inmiddels drie jaar geleden getekend door Anna en is nog steeds erg accuraat. Hieronder een andere, recentere foto, waar niet alles op staat maar wel het meest essentiële :smile:

Ik ben heus geen zombie o:)

forumfoto_herfst_2018.jpg
  • JJK_42JJK_42 Duivelseitje, Zombie Berichten: 58
    oktober 2018 aangepast
    Hoi. Ik ben Julius en ben ongeveer zo oud als Luc en studeer ook iets met computers.

Ik heb al veel te vaak mee gedaan aan hvz en ga deze keer toch echt eindelijk eens als human winnen... (zei hij hoopvol)

Ik ben te lui om een foto te zoeken, dus die moet je er zelf maar bij verzinnen.

Edit: Toch nog ff een foto voor jullie gevonden.

Augustus_Statue-56e5cbd25f9b5854a9f927b3.JPG
    Post edited by JJK_42 on
    "We stand upon the precipice of change. The world fears the inevitable plummet into the abyss. Watch for that moment! And when it comes, do not hesitate to leap. For it is only when fall that you will learn whether you can fly."
  • jasmijnjasmijn Duivelseitje Berichten: 27
    oktober 2018 aangepast
    Hoi! ik ben Jasmijn en ik ben een 2de jaars duivelseitje die voor het eerst de apocalypcie doet (:
    Ik studeer aardwetenschappen en ik kijk heel vaak naar stenen en het is leuk (:

Dit ben ik in volle glorie:

1lB2eFc.jpg

of dit

rabbit-1453009_1920_large.jpg?v=1492434378

Post edited by jasmijn on
  • Daniel ZilverentantDaniel Zilverentant Duivelseitje, Apocalypcie Berichten: 16
    Hello there!

Ik ben Daniël Tjalling Arnold Zilverentant. Tweedejaars duivelseitje, eerstejaars geschiedenis student, 19 jaar oud, absolute mafketel, enorme prutser en voorzitter van jullie ondergang!

Mensen die vaak op duivelsei zijn zullen me wel herkennen, maar anders moet je gewoon zoeken naar een idioot met een veel te grote mond. Ik heb helaas geen goede foto op mijn laptop staan, maar ja.

Tot ziens in de apocalypse en onthoud:
    The cost of preparedness - measured now in gold, later in blood.
  • IessuIessu Duivelseitje, Zombie Berichten: 164
    Ik ben Jesse

30rnqeh.jpg
    No can dosville, baby doll!
  • AvaAva Duivelseitje Berichten: 3
    oktober 2018 aangepast
    Hallo, ik ben Ava, 18 jaar oud en tweedejaars eitje nu.
    Mijn studie maakt studies met computers mogelijk (dus dat is toch wel superieur).
    On the side volg ik kunstgeschiedenis want waarom niet.

Ik ben volstrekt incapabel met een nerfwapen en eigenlijk ook met mijn eigen benen, maar we gaan zien of ik de woensdag weer kan halen en dan een salty zombie word.

EDIT: I suppose I jinxed it.
    Post edited by Ava on
  • SimonSimon Duivelseitje, Zombie Berichten: 421
    Hoi, ik ben Simon, ik ben ouder dan Luc en Julius (volgens Bart ben ik 84) en studeer ongeveer hetzelfde als zij.
    Dit is mijn vijfde editie HvZ (of vierde dat ik deelneem), en ik ben misschien al een beetje zombie.

Also, Ava, als je ons wil joinen: knuffel? <3 o:)
    FiEhD6Z.jpg
    giphy.gif
Log In of Registreer om te reageren.