Gegroet!

Het lijkt erop dat je niet bent aangemeld. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden of om een account aan te maken!

Aanstaande evenementen

Voorsteltopic!

Jaap van RekomJaap van Rekom Duivelseitje Berichten: 20
april 2018 aangepast in Lente 2018
HeyHey, Leuk dat je mee doet aan de HvZ!
Om alvast kennis te maken met de andere deelnemers kun je hier iets over jezelf posten, noem je naam, je studie en een leuk feitje over jezelf doe wat je wilt!
Maar foto's zijn altijd leuk.

Ik zal wel beginnen met mezelf voor te stellen, ik ben Jaap, 3e jaars bij het Duivelsei en dit is ook de 3e keer dat ik de HvZ organiseer. Hieronder een foto van me.

34ia18necu35.jpg

Post edited by Jaap van Rekom on

Reacties

• JojoJojo Duivelseitje, Human Berichten: 2
    Hoi allemaal :)

Dan is hier de volgende organiseerbeer, Joanna.
    Ik ben eigenlijk overal eerstejaars: uni, Duivelsei en in de commissie. Maar geen zorgen, op de heel erg ahum charmante foto kunnen jullie zien welk gekke gezicht bij mij hoort. Of heb ik men ogen heel erg tactisch bedekt om mijn identiteit geheim te houden? mwoehahaha

locq0dyn3f4y.png

Geniet van deze editie en probeer niet te sterven!
  • LucLuc Duivelseitje, ICT Berichten: 187
    april 2018 aangepast
    Hallo hallo! :smiley:

Mijn naam is Luc, deze zomer word ik weer een jaartje ouder. Mijn leeftijd wordt dan hetzelfde als mijn geboortedag (een zondag), wat een priemgetal is. De meesten van jullie zullen me wel kennen als bestuurslid of als lid van de Apocalypcie van de afgelopen herfsteditie (of een van de edities daarvoor). Het aantal edities dat ik heb georganiseerd is inmiddels hetzelfde als het laatste cijfer van mijn geboortejaar, maar nu doe ik graag weer mee! Bij mij in de buurt blijven zal dus misschien niet altijd een goed idee zijn (al beweer ik uiteraard geen OZ te zijn :wink: ), maar het is vast wel interessant. Bij mij in de buurt komen is ook eenvoudig: spits je oren en loop in de richting van het gelach o:)

Degenen die me vaker zien, zullen wel weten dat ik veel waarde hecht aan tradities; het dragen van bloemetjesoverhemden en hoeden (en halfversleten hardloopschoenen), Haribo, me ouder voordoen dan ik ben, en het plaatsen van (semi-)nutteloze foto's. Hieronder dus een foto van het afgelopen eerstejaarsweekend, die een stuk meer van mijn gezicht laat zien dan de afgelopen jaren:

9tfmqmvc8jzm.jpg

Oh, en ik studeer Informatica.
    Post edited by Luc on
  • Stijn BekkerStijn Bekker Duivelseitje Berichten: 16
    Hallo best deelnemerts!

Mijn naam is Stijn, en ook ik ben commissielid. Verder ben ik tweedejaars Duivelseitje en eerstejaars International Studies. Dit is de tweede keer dat ik een editie help te organiseren, dus het kan eigenlijk niet anders dan goed gaan. :p

Heb bij gebrek aan een beetje een recente foto van mij een foto van deze twee fantastische varkens: Kliko en Sita. Onze namen staan op de shirts die de commissie draagt, dus daar kan je, mocht je me niet van gezicht kennen, nog altijd op letten als je me zoekt.
    49d3qvs2wkke.png
Log In of Registreer om te reageren.