Gegroet!

Het lijkt erop dat je niet bent aangemeld. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden of om een account aan te maken!

Aanstaande evenementen

Slechte vertalingen

SimonSimon Duivelseitje, Zombie Berichten: 421
Het is een beetje zonde een apart topic te beginnen voor een a twee woorden, dus vandaar maar een topic maken wat te wijden is aan meer slechte vertalingen (if any).

Mijn gevonden issue:
Naast een status staat in de Nederlandse versie "ruim op", waar bij de Engelse versie "clear" staat (zie bijlagen).
Gezien deze vertaling me zeer verwarde (dat ik de Engelse versie moest zien om te begrijpen wat er stond), zou ik voorstellen om er "maak leeg" of "verwijder" van te maken. :smile:
giphy.gif

Reacties

• LucLuc Duivelseitje, ICT Berichten: 187
    Is gedaan :smile:

Laat het vooral weten als er iets anders vreemd vertaald wordt (of überhaupt niet vertaald wordt). De vertaling bestaat uit pakweg 2400 regels, waarmee in ieder geval vrijwel alle standaardzinnen van het forum worden afgevangen. Hierin hebben we al een hoop aangepast (de standaardvertaling liet te wensen over), maar niet alles. Verder ontbreken vooral van plug-ins nog eens vertalingen.
  • NoralieNoralie Duivelseitje Berichten: 339
    Bij mijn meldingen staat bij iedereen "persoon heeft gereageerd op" behalve bij jaddy, daar staat structureel "jaddy commented on"

Dus, wat maakt Jarko zo bijzonder? xD
  • JaddyJaddy Duivelseitje, ICT Berichten: 552
    Ik heb het forum in het engels staan :D
    HtcS9I0.gif
Log In of Registreer om te reageren.